>

badass



[sanna,googl,fyb]

Nu har vi ätit påskmiddag hemma hos mig, sanna var med. Riktigt mysigt och nu rullar vi fram och kommer inte behöva äta på två dagar. Förutom de obligatoriska nattnudlarna såklart. Tre saker som både jag och sanna uppmärksammade på påskbordet idag var, en jätteskinka, en kaviartub och bacon.. Ja.

IGÅR. Kvällen var topptopp. Först var vi på scandic malmen och lyssnade på lite old punk band. Riktigt trashigt och svettigt. De gillades! Kitchen and the plastic spoons var ett band som spelade och pappsen känner de i bandet så självklart hade vi bunkrat upp med 50 stycken plastskedar som i slutet av spelningen låg på scenen utspritt. Efter punkgalajet drog vi till gärdet och mötte upp Alexander och Kim. Tog några öl och diskuterade hur bleka de var. Efter de lyckades vi få med de till spybar fast de var väldigt skeptiska till början. Men med sin charm och magi så vann spybar över dem och jag tror de hade riktigt kul! Såg de alla fall ut som när de stod och shakade på högtalaren..med oss.

Senare under kvällen vart de gubb och sanna och salvan körde plock och pill på mina stay ups. Inte så duktiga på de där, men de lär sig! Och imorse vaknade vi upp hemma hos en stilig man med randig "catsuit"/"sparkdräkt". Bra sugen på att lägga upp bilden.. Får se hur de blir med de.

Nu bär de av hem till sanna på lammfest! sophia

Kommentarer
Postat av: Michelle

Älskar dessa bilder du lägger upp, coola som få.

2010-04-04 @ 00:20:36
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0