>

what are you doing this week?

Hej tisdag. Hej baksmälla.
Fast som tur är är den inte så tung idag.

Igår va ju Fia på middag och firade en vän till henne samtidigt som jag begav mig till Carro och åt middag med henne och Alexandra. Sen åkte vi ner till Friday's och drack fruktiga drinkar och sen mötte vi upp Fia och Emelie och drog till en rockbar. Fia hade kul. Jag hade helt okej kul, ska inte klaga. Men jag och Carro kände oss väldigt out of place i början. Det syntes. Och det sas. Men vi stannade tills klockan blev tre och vi blev utslängda.

Nu har Fia gjort klart våra nudlar så jag ska gå och äta. Sen ska vi ner på stan och fika med en tjej som vi träffade ute för några veckor sedan. Och lite shopping på det!

Puss och hej - sannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0