>

So tell me what you wanna hear

HAJ. Den här skiten med kyss på tolvslaget (som jag själv pratar om flera veckor innan nyår de senaste åren) är det inte lite uttjatande. Är det inte lite prins och prinsessans "lyckliga" slut. Som ändå bara händer i böcker & film.

Jag har fått en ny mobil btw, påtal om inget. Tack papp.

Nej men det jag menar är, where are all my single ladies? Jag tänker inte ha någon töntig kyss vid tolvslaget (eller.. okej om MR.F dyker upp. Den jäveln kan man ju inte motstå.)

Nu längtar jag verkligen efter imorgon. Har allting klart, - sista drickat. Och tomtebloss! SHIT TOMTEBLOSS. det hade jag glömt!! Måste inhandlas idag, eller hinner man det imorgon kanske? Jag och Sanna måste ta en runda på stan hursom helst. Måste köpa ögon och ben. Ska snart åka och träffa henne. Tapas + vin på caliente maybe sugar? Eller så blir det väl donken + coke på kungs? Haha. Carro slutar jobba 9... Duktig tjej det där. Dagen innan.


{gågle}
Nu ska jag packa det sista till nyår. Pusshajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0