>

Randoms

Haha! Aldelles nyss kollade jag igenom min telefonlista och hittade ett nytt namn som jag inte känner igen. Vad jag minns och antar är att det är från någon jag har haft ett kort möte med på krogen (det måste ha varit kort eftersom jag inte minns honom) och så minns jag hur han bokstaverade sitt namn för mig så de skulle bli rätt.
Av nyfikenhet var jag tvungen att smsa för att se vem de va. Jag betedde mig som en stalker strax innan och sökte på bla. stureplan.se och eniro. På stureplan hittade jag en kille med samma namn som va ganska söt.. Han svarade direkt på mitt sms med sitt efternamn och det visade sig att de va rätt kille. Han sa åt mig att lägga till honom på facebook och där pågår just nu en konversation. Mycket trevligt. Kul att lära känna främlingar..

Dock! Killen bor på andra sidan stan och han har redan börjat snacka om att vi ska gå på två dejter. OCH han tyckte att jag skulle betala för andra dejten. Nej, det här går för fort. Time to slow down. Jag dejtar ju redan?!

- Shark Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0