>

Nights

Har suttit vaken till nu och inte gjort något viktigt alls riktigt. Skulle ha vart bra om jag hade somnat för några timmar sen. Men har vänt dygnen totallt. Så kollade de senaste 2 gg avsnitten.. Suck.

Lite trevligt har jag haft det nu ikväll med tanke på att någon här i trakterna verkar tro att det var nyår idag. Så mellan klockan 11 fram tills någon timme sen har de smällt upp en massa fina fyrverkerier. SÅ NU ÄR JAG RIKTIGT PEPP. Men nej menar ja, ska inte ha några förväntningar alls! Inte bra.. Det ska bara vara en trevlig normal festlig torsdag.. .. ... Nej det menar jag inte heller i för sig. Får se nu hur det blir alla fall, alla är lite upp och ner. Ska alla fall bli middag hos C med några söta damer. Sedan efter det så vet jag inte än.

Jaja. Godnatt, sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0