>

Jag har längtat hela veckan på fredag

Hej bloggen! - Skriver man så? Är det verkligen så man börjar sitt första inlägg..? "Hej bloggen!". Skärpning.. De låter ju asnördigt! Jag kan lova att det kommer inte bli några fler sådana hälsningsfraser. Hur som helst kommer jag inte mena allvar med det.

Just i det här ögonblicket har jag lite mindre ångest än för en stund sedan. Tack vare min vapendragare vid namn Sophia. Jag har nämligen börjat få lite vardagsångest.. Tror de beror på alla utgångar. Jag tror också att man bara får en toppen partykväll per vecka. Max. Men vafan, så länge vi inte går under totalt kommer vi fortsätta i samma tempo. Det är ju trots allt där vi trivs bäst. Ja, på dansgolvet alltså.

Den här Sophia då.. Ja henne kommer ni nog få lära känna inom kort. Först och främst genom att hon är GALET duktig på webdesign, imorgon kommer den. Den nya designen här på bloggen! Haha, nu har du stora krav på dig Sophia!

Och mig.. jag kanske inte har presenterat mig så bra. Det tänker jag nog inte göra heller. Ni kommer få lära känna oss under tiden ni läser. Men jag är säker på att Sophia slänger in någon gammal historia eller berättar (kanske lite för mycket) om oss någon dag.

Stay tuned!
 


Jag och Sophia i dj-båset på Hell´s Kitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0