>

I'm not; there,

Ja det är lite patetiskt att jag är inne på bloggen på julmorgonen. Men vafan, kunde inte låta bli! DET ÄR JULAFTON. Helt galet underbart! Det man vaknar av var doften av apelsiner med nejlikor och doften av nygräddade pepparkakor. (allt i sista sekund som alltid). Nu ska jag klä på mig min jul outfit!.. haha.

HAJar.

Sanna föresten! Vet du var julia fixade till mig, säsong 1&2 true blood. Nu vet jag vad denna nattuggla ska ha för sig inatt! Om jag inte är trött efter jul och kan äntligen somna lite tidigare som normala människor..

Avslutar morgonens julinlägg med detta fina julkort på mig och sanna

Julmössa från Chanel, Rudolf näsa + renhorn från buttricks. 2 för 1! FYNDA.

SHARKS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0