>

Here in my galaxy

Jobbar på en ny header nu sanna. Photoshop rocks! Hmm märks att det var ett tag sen jag verkligen satt och pillade med det. Så blir något enkelt..
Får se om jag hinner klart idag med det. För just nu springer jag fram och tillbaka mellan datorn, disken och städandet av mitt rum. Är halvt klart över allt.
Har fortfarande inte gjort en riktigt önskelista. Satte ihop denna bild till er med lite sånt smått jag skulle vilja ha i julklapp OCH vill ha på mig på fredag.


Topshop, barryM, alexander Wang, forever21, angryyoungandpoor, donna Karen, bluebanana, asos, zappos
Många kollage i know, har så mycket inspiration just nu helt enkelt. (och jag behöver påfyllning i garderoben..) Tur att jag har en syster som kan det där med design, nu vet jag var hon ska få sy upp till nyår åt mig.

Sharcs Sophia

ps,
en skön låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0