>

Drinks on me! Anyone?..

Jag vaknade runt 4-tiden inatt av att jag hostade sjukt mycket. De gick inte över så jag gick ner och gjorde varmt honungsvatten. Drack de. Försökte sova. Hostade ändå. Så jag satte mig vid datorn och letade andra bra huskurer som är slemlösande. Hittade inga bra. Märkte att jag inte hostade lika mycket när jag satt upp så jag somnade sittandes. Vaknade sedan med nackvärk så jag la mig ner och fortsatte sova. Gick bra.
Fia ska få köpa slemlösande på apoteket till mig på vägen hit.. Hoppas det funkar.

Nu är jag trött men va taggad för en liten stund sedan. Ska ju fira minijul med tjejorna ikväll. Äta ute osv. Trodde också att vi skulle till Marie Lavaue och se Christian spela. Hade velat gå till flickrummet ikväll också. Men vi hade tydligen bestämt myskväll med film. (jag hejar på godiset). Och Carros horoskop för fest är ändå inte 5/5 och då vet vi ju vad som händer, haha. Jag vet inte hur jag ska klara av denna myskväll.. Självklart har jag underbart sällskap men det va grymt länge sedan jag satt inne en fre/lör. Vi får se hur de går.. Det är möjligt att jag åker ner på stan när Fia och Carro har somnat i soffan och tar en drink med min MR. Bli inte förvånad! Inte ni heller tjejer om ni vaknar upp utan mig.. Sorry.

 Nu ska jag äta något och sen försöka ta mig i kragen och göra klart det sista i en inlämning jag missat.

- Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0