>

messed up

Humörsväningar eller vad? Nu mår jag bra igen. Va ganska glad för en stund sedan till och med. Sebbe ringde och lurade mig att vi ska åka till danmark imorgon och jag gick på att de va hans julklapp till mig.. I wish. Jag frågade helt överexalterad om han skojade och han sa ja. MEN imorgon ska jag hänga med honom och han ska ge mig något annat. Är sjukt nyfiken men har ingen aning om vad det är. Han sa att jag skulle kunna steka med det och därför fick jag för mig att jag skulle få en stekpanna men det va ju inte det han menade med steka.. Så de va ju tur!
Sen ringde min MR också. Imorgon eftermiddag intar jag förmodligen hans lägenhet. Han ska på julbord och kommer nog hem ganska sent så jag lär sitta där med hans projector och min laptop och ha de ganska bra medans jag väntar på honom! Fia, har du lust att komma över och hålla sällis? Vi kan knäcka hans spritskåp och ha underground fest! Haha, tveksamt dock..

Nighty! - Sannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0