>

Confusion

Hej på er! Klockan är strax efter halv ett och jag ligger fortfarande i sängen. Idag igen. Jag är verkligen sjuk.. men förmodligen lite bättre än igår. Kroppen gör ont, jag är hes och har ont i halsen men febern verkar vara borta.

Igår hade jag svårt att sova. Förmodligen pga ett missförstånd vilket jag fick reda på att det var när klockan slog 2 inatt. Bättre sent än aldrig. Men att jag inte kunde sova resulterade i tankar vilket ledde till att jag smsade mitt ex. Det är aldrig bra.. Så jag smsade Sophia att jag hade gjort något dumt. Men faktist så gick det väldigt bra. Det var skönt att ösa ur sig lite vad man kände. Ingen av oss fick någonsin chansen att göra det när det tog slut. Hur som kunde jag tillslut sova!

Jag har läst på facebook nu imorse att det är en massa snö ute.. Vissa hatar det och andra älskar det. Jag vågar knappt titta ut. Vill att det ska försvinna.

Jul och nyår närmar sig ju med stormsteg! Fortare än jag vill så därför har jag skjutit på att hitta en nyårsklänning och nu är det sjukt svårt att hitta något! Dock har jag en idé om vad jag vill ha på mig, eller rättaresagt två idéer.. Men den ena är Fia också sugen på så den överlåter jag nog till henne! Återkommer kanske senare med lite inspirationsbilder på vad jag vill ha på nyår.

puss - shark sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0