>

braindead

Ju mer jag pratar med folk om vad vi gjorde i helgen och ju mer jag kollar in skickade och mottagna sms från lördags desto mer inser jag hur mycket minnesluckor jag har! Det är helt sjukt! Jag har nog aldrig haft så mycket luckor som efter i lördags och då tyckte jag ändå inte att jag var för full. Jag vart ju hur som helst inte nekad på hells. Men efter ingång där och på spy bar blev det en shot och något/några glas champange (enligt uppgifter). Fan vad hemskt. Jag börjar nästan undra om någon la något i våra glas för att alla tre flöt iväg och tappade bort varandra. Och vi håller ihop i princip all the time när vi är ute. Fast Fia drev ju iväg innan vi ens va klara på Collage. Haha! Hon ville till hells bad i guess. Aja, i will never know. Ingen större skada skedd mer än att vi förmodligen förlorat lite för många hjärnceller. But that's our thing.

Nighty - Sanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0