>

a friends party



Det här är jag och Fia just nu. En halv, vaken, jag och en väldigt trött Fia. Hon har redan somnat tryckt in mot väggen i min säng. Skönt att vara hemma måste jag säga. Tror att det är andra gången ever efter en utgång i stan som jag åker hem till mig. Täby. Ja, det är en bit från stureplan. Men det är skönt att komma hem till en hund som knappt kan hålla ögonen öppna men som vill komma och pussas ändå, en säng som är min och mina egna grejer. Jag slipper köra en walk of shame imorgon! Woho! haha. Snarare är det Fia som ska köra en härifån. Jag ska nog upp och träffa MR. Har köpt en julklapp till honom äntligen.

Vi träffade Ellen och hennes pojkvän tidigare på kvällen på ett mysigt ställe för att föra lite. Riktigt trevligt var det! Och juste, ja måste berätta för er! Det gick bra med touchen!! Dock var det ett mobilinlägg som inte kom fram men tror inte de har att göra med att jag inte kan min mobil. Men hur som så kan jag använda touch även när jag är wasted! Hur bra?!

We missed you tonight C!!

Jag vill gå ut imorgon!!!!!! Det blev en för tidig kväll, men det va väll lika bra. Så som Fia sussar nu. Men ändå. Mina behov är inte fyllda.
Träffade på min stalker ikväll. Det är kul att han har samma namn som mitt ex.. nej. Han är bitter min stalker. Och en 30årig(?) fjortis. Sluta stalka mig på faceboooooook. Jag är 18. Men ålder kan vi prata om en annan gång. Jag antar att jag har lite att säga om det... Eller en del. Vill höra era åsikter också men det får bli en annan gång. Vi kan starta en diskussion!

Förresten lyckades jag äntligen minnas att fråga våran sugar daddy om hans namn (vilket jag tidigare glömt). Han göder oss så fint med skumpi-dumpi. Snart kommer jag och Fia förvandlas till finaste gyllene bubblor.
Vi träffade även på ett par fina killar från LULEÅ! Trevliga var dom. Men om dom nu tycker att dom ska bo här får dom lära sig lite mer om stockholm och tjejerna härifrån först. Eller ja, Jag och Fia är inte som andra tjejer så jag förstår om det inte är så lätt där. Söte pojks.

Gud vad Fia kommer skratta åt det här fylleinlägget imorgon. Och förmodligen jag också. Ha överseende!
GOD NATT RUMPNISSAR (bilder kommer när vi fått våran skönhetssömn!!!)

- Sannnnnnnnnnni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0