>

100;! OF FUCKING COURSE

12 slaget for bli 101.

Jag har galet snygga och fina vänner. Ni vill ligga med dem, killa som tjej. Jag är seriös.
Jag vill. DU VILL.

jag har nu ätit förrätt och varmrätt. har lila häxläppar efter röttvin. sex. Alla gillar en häxa. Carro är en vampyr och ska äta mig och s. jag är grym på att sätta på fransar. Jag är grym.

DU suger. tänk att man kan ha så fel och tro något helt annat om en. Men man kan ju ha fel. Där emot är MR.F sweet as fuck och jag lär träffa honom senare.

But that you will never know.
Nu grupp bild med SSC.
Hörs vid 12,

SHARKS

Lets eat some bitches.

Allt kan hända ikväll, C. Hon är. Inte hans. MEN. Jag äter sådana som honom till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0